Beleef een leuk avontuur waarin je Peppa Pigs nieuwe kameraadje wordt!
Creëer je eigen dierfiguurtje, bel aan bij Peppa en begin aan een verhaal dat je helemaal zelf bepaalt. Peppa stelt overal waar jullie heengaan activiteiten voor: help de bril van Papa Big zoeken, volg bospaadjes, spring in modderplassen en nog veel meer! Het is net alsof je meedoet in een aflevering op tv en al je favoriete personages vinden het leuk om jou te ontmoeten. Of je nu naar het strand gaat, het museum of Aardappelstad, elke speelafspraak in een nieuwe belevenis met je vriendin Peppa Pig.