My Friend Peppa Pig
Create and dress your character, ring Peppa’s doorbell, and begin a story that’s all up to you Peppa suggests activities everywhere you go – help Daddy Pig find his glasses, follow the animal tracks in the Forest, splash in muddy puddles, and much more! It’s just like being in an episode of the TV show, where all your favorite characters are excited to meet you. From the Beach to the Museum and even Potato City, every playtime is a new experience with your friend Peppa Pig.
PARENTAL CONTROL – Easily set a time limit in Settings. Peppa ends the game when playtime is over.