EEN ONVOORSPELBARE CARRIÈRE
Maar wacht, er is meer! Een nieuw seizoen staat op het punt te beginnen en de pitcrews veranderen in rap tempo van samenstelling. Dankzij de baanbrekende rijdersmarkt kunnen coureurs nu van team wisselen om de competitie nog onvoorspelbaarder te maken.