AN UNPREDICTABLE CAREER
But wait, there's more! As a new season dawns, the winds of change are sweeping through the pit crews. With the groundbreaking Riders market, riders can now transfer between teams to reshuffle the deck and inject a surge of unpredictability into the competition!