Moai VI: Unexpected Guests
Van levendige, kleurrijke jungles en een adembenemende onderwaterwereld tot een groep drijvende eilandjes. Reis door de meest prachtige landschappen vol mysteries. Je neemt het ook op tegen geweldige reuzen en moet intelligente kwallen te slim af zijn. Aai schattige Manu-Ai om mana te krijgen. Personages als Posei-Don en Moko-Moko maken het avontuur compleet.