Zet je met hart en ziel in voor het welzijn van je geliefde viervoeters op een prachtige stoeterij die je in de loop van het spel kunt uitbreiden. Klim in het zadel en geniet van uitdagende trainingssessies, fantastische toernooien en ontspannende ritten door het landschap.