Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures
Kruip in de huid van Drac en Mavis en verken unieke werelden met een griezelige twist, waaronder Roodkapje, De nieuwe kleren van de keizer en Ali Baba en de veertig rovers.
Gebruik je speciale vaardigheden en sprint, glij en spring je een weg door spooktaculaire sprookjeswerelden vol angstaanjagende vijanden en duivelse puzzels. Je ontmoet zelfs iconische HOTEL TRANSYLVANIA-personages, zoals Johnny, Murray, Wayne en meer, die je helpen bij het voltooien van spannende missies, het oplossen van lastige uitdagingen en het verzamelen van doodskisten vol verzamelvoorwerpen. Zet je tanden in dit spannende avontuur, want Drac en Mavis rekenen op je!
Ontdek nieuwe locaties - Verken unieke werelden, zoek verborgen verzamelvoorwerpen en ontdek alle geheimen van elk verhaal om griezelig lekkere beloningen vrij te spelen.
Verbeter je krachten - Maak Drac en Mavis nog sterker met superkracht, immobilisatiekrachten, supersprong en meer.