Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures
Take control of Drac and Mavis and play through unique worlds with their own spooky spin, including Little Red Riding Hood, The Emperor’s New Clothes and Ali Baba and the Forty Thieves.
Faced with fearsome foes and fiendish puzzles, you must brave your way through and utilize your special abilities to dash, glide and jump through these spook-tacular storybook worlds. You’ll even get to meet iconic Hotel Transylvania characters like Johnny, Murray, Wayne and more, who’ll guide you to complete exciting quests and solve devious challenges, along with a coffin-full of collectibles for you to discover. With so much at stake, Drac and Mavis are Count-ing on you to save the day!
Discover new locations - Explore unique worlds, unearth hidden collectibles and discover all the secrets of each story to unlock treats tastier than a scream-cheese bagel!
Master your powers - Power up Drac and Mavis with super strength, immobilization powers, super jump, and more.