Gigantosaurus: Dino Kart
Race door Cretacia in een prehistorisch kartkampioenschap voor maximaal 4 spelers van alle leeftijden, waarin je kunt spelen als je favoriete dinovriendjes en zelfs de mysterieuze Gigantosaurus zelf tegen kunt komen!
Dit raceavontuur zit boordevol fantastische obstakels en power-ups die je alleen in de dinowereld kunt vinden. Ontsnap aan gevaren, zoals de hete lavauitbarstingen van Mount Oblivion, of voel de kracht van de beroemde brul van de Gigantosaurus. Scheur je tegenstanders voorbij door speciale vaardigheden op te pikken die je een kortere weg of een jetpack-boost opleveren… of je in staat stellen om je rivalen uit te schakelen.
Er is een speelstijl voor elk vaardigheidsniveau, waaronder karts die automatisch sturen en schermteksten die hardop worden voorgelezen door Mazu de ankylosaurus. Met 15 circuits en 8 personages om uit te kiezen, is er een hele wereld aan raceplezier met dino's te ontdekken.
Dus trommel het hele gezin op voor een leuk en snel feest dat bijna net zo groot is als de honger van de Gigantosaurus zelf!