Gigantosaurus: Dino Kart
Race around Cretacia in a prehistoric kart championship for up to 4 players of all ages, where you can play as your favorite dino friends and even bump into the mysterious Gigantosaurus himself!
This racing adventure is full of awesome obstacles and power-ups found only in the world of dinosaurs. Out-run dangers like hot lava eruptions from Mount Oblivion, or feel the power of the famous Gigantosaurus Roar. Charge through the pack by picking up special skills that give you a shortcut, or a jetpack-powered boost… or a way to knock out your rivals.
There’s a play style for every ability level, including auto-steering karts and on-screen text read aloud by Mazu, the ankylosaurus. With 15 tracks and 8 characters to choose from, there’s a whole world of dino racing to discover.
So, get the whole family together for a fast and fun party that’s almost as big as Gigantosaurus’ appetite!