Finding Teddy 2 : Definitive Edition
In Exidus regeert Koning Tarant over zijn koninkrijk met de liefde van zijn onderdanen. Maar deze harmonie creëert afgunst en haat onder de kwaadaardigste onderdanen. Anguis de Tovenaar besluit de troon te usurperen en neemt de controle over het land over. Om te voorkomen dat alle wezens Exidus ontvluchten, verzegelt Anguis de Tovenaar de poorten en verstopt de vier kristallen eieren die ze over het hele koninkrijk verspreidt. Het meisje zit gevangen in Exidus, maar kan haar lot niet accepteren. Ze begint aan een queeste om het koninkrijk te redden van alle kwaad. Help Koning Tarant ontsnappen uit zijn gevangenis en breng de kristallen terug naar hun rechtmatige plaatsen, waar hun gemeenschappelijke energie de poort opent en Anguis verslaat.
In dit zijwaarts scrollende platformavontuur moet je je uitrusting upgraden en vechten tegen de kwade krachten van Anguis de Tovenaar. Je missie is voltooid wanneer je een weg uit deze nachtmerrie vindt.