Final Vendetta
Final Vendetta is een hardhandige beat 'em up vol actie voor 1 of 2 spelers in de trant van klassieke arcadetitels. Met verbluffende pixel art en een dreunende soundtrack met exclusieve nummers van Utah Saints! Knok met slechte kerels en stoere meiden terwijl je je door gevaarlijke omgevingen vecht.
De beruchte “Syndic8”-bende neemt langzaam de macht over de hoofdstad over en heeft het jongere zusje van Claire Sparks ontvoerd. Helaas voor hen zal Claire alles doen wat nodig is om haar terug te krijgen en iedereen verpletteren die haar in de weg staat! Ze vormt een team met haar twee vrienden (en huisgenoten) - de voormalige profworstelaar Miller T. Williams en Duke Sancho, de blootvuistige straatvechter. Samen moeten ze zich een weg knokken door de gemene straten van Londen in een riskante missie om Claire met haar zus te herenigen.
Claire Sparks, een studente en expert in martial arts, die ongewild verwikkeld is geraakt in de redding van haar zus. Duke Sancho is gewiekste blootvuistige vechter uit Londen, die zijn bijnaam kreeg na een vechtpartij in de pub Duke of Wellington. Niet te vergeten is de torenhoge figuur van Miller T. Williams; een Canadese voormalige profworstelaar, die op controversiële wijze uit competities werd verwijderd wegens het gebruik van buitensporig geweld. Samen moeten de drie vrienden zich een weg banen door de straten van Londen op een gevaarlijke tocht om Claires zus terug te brengen!
De spelmechanismen zullen fans van het genre zeker bevallen, want ze geven spelers een uitgebreid scala aan bewegingen en de mogelijkheid om te blokkeren, te rennen, te ontwijken, neergehaalde tegenstanders te slaan en zelfs jongleercombo's uit te voeren! Elk personage heeft een unieke feel en set moves die de speler moet leren beheersen.
Final Vendetta heeft een dreunende soundtrack met gloednieuwe en exclusieve nummers van Utah Saints, Featurecast en Krafty Kuts! Het Verenigd Koninkrijk staat bekend om zijn dancemuziek en deze opwindende soundtrack vult alle actie aan die Final Vendetta te bieden heeft in geweldige stijl.