Kun jij deze opdracht voltooien?
Speel de video af en tel het aantal blokken op het scherm voordat ze verdwijnen!
Stel je hersenen op allerlei manieren op de proef in Dr. Kawashima’s Brain Training voor Nintendo Switch! Beleef een wereld aan plezier met de nieuwe oefeningen, waarvan sommige gebruikmaken van de infrarood-bewegingscamera van de rechter-Joy-Con.* Of train door met de stylus (inbegrepen in de gamecardversie in de winkel) of je vinger op het scherm te tikken in bekende oefeningen uit eerdere Brain Training-games. Je hebt het zelf in de hand!
Stel je vaardigheden op de proef met legio oefeningen in diverse speelstijlen. Soms moet je het Nintendo Switch-systeem bijvoorbeeld verticaal houden, soms gebruik je een stylus of je vinger, en soms heb je de infrarood-bewegingscamera van de rechter-Joy-Con nodig, zodat de game je vingers kan herkennen!
Bereken je hersenleeftijdsscore door achter elkaar een serie oefeningen te doen, en de snelheid waarmee je informatie verwerkt, je kortetermijngeheugen en je zelfbeheersing te beproeven. Denk je dat je het beter kunt dan je vrienden en familieleden? Stel een alarm in om je dagelijkse oefeningen niet te missen, zodat de Nintendo Switch je waarschuwt als het tijd is om aan de slag te gaan – zelfs als het systeem in de slaapstand staat!
Je kunt je resultaten ook elke dag delen met een vriend of familielid via Brain Training-mails.** Als je je hieronder registreert, kun je dit proces zelfs automatiseren!
Geef elke speler een Joy-Con en neem het op tegen je vrienden en familie in unieke uitdagingen, of deel je resultaten met de rest van de wereld!
Als we de geschiedenis van de Dr. Kawashima's Brain Training-serie bekijken, gaan we helemaal terug naar het jaar 2006. Toen werd Dr. Kawashima's Brain Training: Hoe oud is jouw brein? namelijk in Europa uitgebracht voor de Nintendo DS. Als je toen goed getraind hebt, kun je je die tijd zeker nog herinneren. Het concept van die game was gebaseerd op het onderzoek en de publicaties van de Japanse neurowetenschapper Ryuta Kawashima. Later bleek het een van de meest succesvolle games op de Nintendo DS te zijn en sindsdien zijn er meerdere games aan de serie toegevoegd, waarmee ook nieuwe oefeningen hun intrede deden.
Nu is het tijd om vooruit te denken: nieuwe uitdagingen en manieren om te spelen dankzij de unieke mogelijkheden van de Nintendo Switch!