Naarmate je verder komt in het spel, kun je je eigen baan bouwen met kaarten uit een stapel om de uitdagingen aan te passen aan je gewenste speelervaring en -stijl. Wil je je maximaal gestrest voelen? Doe mee aan de Fast Run, waarin je maar beperkt de tijd krijgt om te mikken. Wil je een level met portalen? Of wat dacht je van eentje met lopende banden? In Subpar Pool kan het allemaal. Wil je anders zien wat er gebeurt als je Subpar Pool speelt met glazen ballen en die tegen elkaar aan rollen? Er zijn duizenden manieren om de dynamische kaarten te combineren en elke keer een unieke speelervaring te maken.
Ga op in de charmante, levendige wereld van Subpar Pool en ontdek of jij de onvoorspelbaarheid van de veranderlijke botsende ballen de baas kan worden in deze bevredigende en betoverende combinatie-ervaring.