KIES JE WARFRAME
Er zijn meer dan 30 Warframes en elke is volledig aan te passen met hun eigen unieke vaardigheden.
Katana's. Kruisbogen. Vlammenwerpers. Breid je arsenaal uit met meer dan 300 verschillende wapens en pas elk wapen aan jouw speelstijl aan.
In de futuristische wereld van Warframe heersen groteske klonen en mechanische kapitalisten over ons zonnestelsel. Vecht terug tegen hebzucht en corruptie terwijl je achttien werelden vol techno-organische griezels verkent.
Je hoeft de klus niet in je eentje te klaren. Nodig drie vrienden uit of vecht samen met de 38 miljoen spelers van onze Tenno-community.
Je kunt Warframe geheel gratis spelen. Niets houdt jou en je vrienden nog tegen om onze wereld te betreden. Welkom bij het Origin System, Tenno.