Turok is terug en geen dino is veilig!
Een wereld waar tijd geen betekenis heeft en het kwaad geen grenzen kent. De tijdreizende krijger Turok komt terecht in een ruig land vol dino's. De gemene overlord die bekendstaat als 'The Campaigner' is maar op één ding uit: totale heerschappij. Het is aan Turok om hem te stoppen.