Total Arcade Racing
Total Arcade Racing is een eerbetoon aan klassieke arcade-racespelletjes waarin de speler rondracet in gesloten circuits. Speel alleen of met maximaal 7 vrienden op dezelfde tv in verschillende spelmodi.
Strijd tegen spelers van over de hele wereld en kijk of u de eerste plaats kunt bereiken in het klassement van de Hall of Fame.