Total Arcade Racing
Total Arcade Racing is a tribute to classic arcade racing games where you zip around in closed circuits. Play solo or up to 8 friends on the same TV in various game modes.
Compete with players from around the world and see if you can reach #1 in the Hall of Fame leaderboard.