Torchlight III
Er is een eeuw verstreken sinds de gebeurtenissen van Torchlight II en het Ember Empire is in verval. In Torchlight III wordt Novastraia opnieuw bedreigd door een invasiemacht en jij hebt de taak om het land te verdedigen tegen de Netherim en hun bondgenoten. Haal alles uit de kast en trotseer de wildernis op zoek naar roem, glorie en nieuwe avonturen!
Reis door de woestenij - Trotseer de uitgestrekte wildernis van Novastraia en alle aanwezige gevaren, alleen of met je vrienden.
Maak jouw held - Door de vier unieke klassen waaruit je kunt kiezen en vijf beschikbare subklassen voor relieken zijn er veel verschillende manieren om je held te maken en je schade te maximaliseren. Je verzamelt ook epische uitrusting tijdens je reis die je kunt aanpassen aan de unieke eigenschappen van jouw held.
Bouw en verbeter je fort – Het is tijd voor wederopbouw, en dat geldt ook voor jou! Geniet van je eigen fort, waar je uitrusting kunt verbeteren en renovaties kunt uitvoeren om te laten zien aan je vrienden en de hele wereld.