Thunder Kid: Hunt for the Robot Emperor
In het jaar 201X heeft oorlog al een groot deel van het continent verwoest. Een AI-opstandeling neemt het op tegen zijn makers en leidt een leger robots om het deel van Noord-Amerika te veroveren dat we kennen als het Robot Empire. Thunder Kid is van jongs af aan opgeleid als agent van de gerechtigheid en wordt de strijd tegen de Robot Royalty ingestuurd. Hij moet voorkomen dat het rijk de wereld overneemt!
Thunder Kid is een intense 3D rennen en schieten-actiegame die je bestuurt vanachter de hoofdpersoon, vanuit een ander perspectief dan de genreklassiekers en met kogelregens maar wel met behoud van de karakteristieke kenmerken! Als Thunder Kid moet je door kleurrijke en gevarieerde 3D-omgevingen rennen, springen en schieten, van bossen en grotten tot kliffen en steden. Schakel vijandige bots en gigantische vijanden uit in een unieke mix van retrostijl!