The Red Exile - Survival Horror
Survival-horror in eerstepersoonsperspectief krijgt een roguelike draai in The Red Exile, waarbij het spel elke keer dat je speelt willekeurig wordt verdeeld over een procedureel gegenereerde kaart om je scherp te houden, terwijl elementen van handgemaakte puzzels en levelontwerp erin worden ondergebracht. Je moet een verbanningsritueel uitvoeren om dit rijk van je maniakale achtervolger te verlossen voordat hij je kan doden.