The Jackbox Party Trilogy
Goed nieuws! De beste verzamelingen gezelschapsspellen zijn gebundeld in één gigantische deal! Voor één geweldige prijs krijg je met The Jackbox Party Trilogy elk van The Jackbox Party Packs, die je volgende feestje of familiebijeenkomst zeker tot een waar giechelfestijn maken.
Je hebt niet een boel controllers nodig om mee te doen. Al onze spellen worden gespeeld met alle met het internet verbonden apparaten als controllers, zoals telefoons, tablets of laptops!
Het enige wat je gasten nodig hebben is een apparaat en gevoel voor humor! Helaas kunnen ze dat laatste niet kopen.