Surfingers is gemaakt door de ontwikkelaars van Timberman.
Surfingers is een arcadegame met eenvoudige besturing. De speler moet de hoogte van de golf aanpassen, vele obstakels ontwijken (schepen, ballonnen, stenen, bomen, botten, pyramides etc.) en zo ver mogelijk proberen te komen zonder iets te raken.