Surfingers
Surfingers is an arcade game with controls based on up-and-down movement. The player must change the height of the wave in a dizzying pace, bypassing many obstacles (ships, balloons, rocks, trees, bones, pyramids etc.) and try to get as long as possible without touching anything.
The game offers surfing through various worlds, including: ocean, snow, desert or hell. There are over 20 characters available to choose from!
The graphic design of the game was inspired by 1970s California, colorful posters and the Surf Rock music genre. In addition, we used a variety of colors to make the game more enjoyable!