Super Toy Cars 2
Super Toy Cars 2 is een snelle arcade-racegame waarin je miniatuurauto’s bestuurt die over fantastische parcoursen razen gemaakt van supergrote alledaagse voorwerpen.
In Super Toy Cars 2 race je met coole speelgoedauto’s, alleen of met vrienden, op waanzinnige tafelparcoursen gemaakt van alledaagse voorwerpen die een nieuwe dimensie aannemen. In deze wereld heeft een worstje het formaat van een bus, is een hamburger zo groot als een klein zwembad en kom je misschien speelgoedscharen tegen die door het midden van het parcours knippen.
Race je tegenstanders voorbij… of maak schroot van ze! Je kunt ze van dichtbij bevechten of een van de vele powerups gebruiken die verspreid liggen over het parcours. Ontgrendel en verzamel 20 speelgoedauto’s, elk met zijn eigen kenmerken, door de carrièrestand te spelen, en verbeter ze door upgrades te installeren of het spuitwerk aan te passen.
Uiteindelijk zal deze game één ding doen voor je: dat gekke, levensgrote gevoel doen herleven van spelen met speelgoedauto’s toen je een kind was.