Stasis: Bone Totem
Volg Mac en Charlie, een echtpaar dat de kost verdient door de oceaan af te speuren naar bergingsmateriaal. Maar wanneer ze op een verlaten booreiland in de Stille Oceaan stuiten, ontdekken ze een gruwelijk geheim dat Cayne Corporation met alle middelen verborgen wil houden.
Als Mac, Charlie en hun trouwe superspeeltje Moses aan het avontuur beginnen, kom je terecht in een meeslepend verhaal vol angstaanjagende horror en onverwachte wendingen. STASIS: BONE TOTEM combineert het spannende verhaal van STASIS met een spannende onderwateromgeving en biedt een persoonlijk verhaal dat de grenzen van de veerkracht van het gezin op de proef stelt.
Navigeer door een enorme onderwaterbasis, voltooi ingewikkelde puzzels en los een eeuwenoud geheim op dat verborgen ligt op de bodem van de oceaan. BONE TOTEM bevat dezelfde isometrische point-and-click-gameplay die van STASIS een klassieke fanfavoriet maakte, maar met een nieuwe cast en een unieke setting die je naar adem doet snakken.
Met verbluffende beelden, een muziekscore van Mark Morgan, een scenario geschreven door een Hollywood-coryfee, stemacteerwerk van ervaren acteurs en een aangrijpende verhaallijn die je op het puntje van je stoel houdt - is STASIS: BONE TOTEM een must-play game voor fans van horror- en sci-fi avonturen.