Speed Limit is a non-stop genre-veranderende arcade-ervaring die nooit vertraagt. Geen pauzes, geen onderbrekingen in de chaos, Speed Limit is een old-school actionfestijn teruggebracht tot zijn kernelementen: Moeilijk. Snel. Verslavend.
Zodra je denkt dat je hebt geleerd hoe het spel werkt, verandert het in een compleet ander genre, om je door de geschiedenis van het gouden arcadetijdperk te voeren.
Vecht door een nagelbijtende zijwaarts scrollende shooter, race naar de finish in een explosieve top-down autoachtervolging, ga de lucht in in een spannend nep-3D luchtgevecht en verwacht het onverwachte. Speed Limit verandert naadloos van stijl, transformeert de gameplay en biedt nieuwe uitdagingen op het moment zodra je je comfortabel voelt.