Spectrolite is een unieke kijk op first-person platformgames, waarin je de mix van spannende atmosferische levels en intense getimede uitdagingen kunt ervaren. Gebruik opnieuw doordachte traditionele platformmechanica, gekruid met krachtige vaardigheden om een niveau van precisie te ervaren dat nieuw is in het genre!