Slime Girl Smoothies
Geniet van een nieuwe combinatie van mechanismen en interactie met personages bij een bezoek aan Slimy's bar, waar al de prachtige gastvrouwen slijmmeiden zijn met hun eigen unieke manier van drankjes serveren! Slime Girl Smoothies verenigt datingsiminteractie en dialogen met puzzelelementen waarin je een nieuwe floormanager bent bij een bar. Creëer gekke drankcombinaties met de meiden en kijk toe hoe ze entertainen met hun mixvaardigheden! Voor elke dame is de stem met passie ingesproken, of het nu om Berry en haar dochter Cherry gaat, of haar collega's Mint en Plum!
Als er drankjes worden besteld, neem je de tijd om de juiste selectie en het recept te maken, en dan van het schouwspel te genieten! Maak voortgang, praat met de meiden en creëer nieuwe herinneringen met ze. Na een aantal diensten gaan ze zich gekker gedragen dan normaal en hangen ze het gekke slijmmeisje uit, waardoor je nieuwe afbeeldingen kunt ontgrendelen. Met meer dan 100 animatieframes en 20 CG's om te ontdekken biedt Slime Girl Smoothies een volledig menu met smakelijke content om je te telkens terug te laten komen!