Enjoy a fresh blend of puzzle mechanics and character interplay as you visit Slimy’s bar, where all the lovely hostesses are slime girls with their own unique way of serving up drinks! Slime Girl Smoothies unites dating sim interaction and dialogue with puzzle elements where you act as a new floor manager at the bar, working with the girls to create wacky drink combinations and watching them entertain with their mixing skills! Every girl is passionately voiced, whether it’s Berry and her daughter Cherry or coworkers Mint and Plum!
As drink orders come in, take your time making selections and getting the formula right, then enjoy the show! As you progress, you’ll talk with the girls and make new memories with them. Every few shifts, they’ll get crazier than usual and let their slime girl freak flags fly, unlocking new images to collect. With more than 100 frames of animation and 20 CGs to discover, Slime Girl Smoothies offers a full menu of flavorful content to keep you coming back!