Scrap Riders
Scrap Riders is een pixel art avonturengame in een futuristisch cyberpunkuniversum.
Elimineer concurrerende bendes en corrupte politieagenten om je missies te behalen en zo je 'street cred' binnen SCRAP RIDERS te vergroten.