Scrap Riders
Scrap Riders is a pixel art adventure game set in a futuristic cyberpunk universe.
You are Rast, a member of the outlaw biker gang called the Scrap Riders. Fight your way through the wastelands and large corporate-controlled metropolises.
Eliminate rival gangs and corrupt police officers to accomplish the missions that will earn you greater street cred with the SCRAP RIDERS.