Sam & Max: Beyond Time and Space
Sam & Max: Voorbij tijd en ruimte is een geremasterde versie van seizoen twee van Telltale's episodische Sam & Max-games, zorgvuldig bijgewerkt door een kleine groep van de oorspronkelijke ontwikkelaars. Sam is een 1,80 meter lange detectivehond met een neus voor gerechtigheid. Max is een hyperkinetisch konijnenwezen dat van verwarring houdt. Samen vormen ze de Freelance Police - een leuk en oneerbiedig duo wiens esoterische misdaadbestrijdingsstijl al meer dan dertig jaar stripboeken- en videogamefans entertaint.
In deze verzameling van vijf afleveringen van in elkaar grijpende zaken zijn Sam en Max terug in het strafrechtelijk onderzoek in een confrontatie met de kerstman, een race om een gigantische vulkaan te kalmeren en een gekibbel met een Eurotrash-vampier. En dan worden de dingen nog vreemder.
Klim aan boord van DeSoto voor een hilarische reis die IGN's Adventure Game of the Year-prijs won bij zijn debuut, en nu wordt geleverd met een beter uiterlijk en geluid dan ooit, verbluffende HD-graphics, vernieuwde verlichting en lipsynchronisatie, verfijnde cinematografie, geremasterde audio en acht all- nieuwe muzieknummers met live jazzmuzikanten.
Zombies gaan dansen. Mariachis zal zingen. Een gigantische gevechtsrobot zal de straten vernietigen. En als het leven van hun vrienden op het spel staat, zetten Sam en Max hun eigen ziel op het spel om het goed te maken.