Roarr! Jurassic Edition
De aliens arriveerden niet om vrede te sluiten. De invasie verliep snel en zo overweldigend dat de mens geen schijn van kans had. Stil was het absoluut niet. Rex werd wakker door een vreselijk gerommel van boven.