When the aliens arrived, they didn't come in peace.
The invasion was immediate and so overwhelming that humans didn't stand a chance. One thing it wasn't though, was quiet.
A terrible rumble from upstairs woke Rex up from his slumber. For millennia he was hibernating in his cosy cave but the incessant crescendo of the alien invasion was too much to sleep through. It was time for Rex to go upstairs and give his new neighbours a piece of his mind!