De aarde wordt aangevallen door angstaanjagende buitenaardse wezens! Het is aan jou en een stel willekeurige helden om iedereen te redden en de invasie te stoppen! Schiet en spring je een weg door meer dan 108 levels om de buitenaardse dreiging te stoppen en vrede te brengen op de planeet. Kun jij dit overleven?