Random Heroes: Gold Edition
The Earth is being invaded by terrifying aliens! It’s up to you and a bunch of random heroes to save the day and stop the invasion! Shoot and jump your way through over 108 levels to stop the alien menace and bring peace to the planet. Will you be able to survive?