Twee smerissen, één zaak en slechts 24 uur om ze uit te schakelen... kun jij de vangst van je leven scoren? Kruip in de huid van een losgeslagen politierechercheur en ga de strijd aan met criminele bendes in deze spannende, procedureel gegenereerde actiefilm-FPS. Bundel je krachten met een vriend online of lokaal en versla die boeven in buddy-cop-stijl!
Als onderdeel van de RICO-taskforce is je missie duidelijk: de criminelen uitschakelen. Klinkt eenvoudig, maar dat is het niet. Procedureel gegenereerde zaken betekenen dat je nooit weet wie of wat er op je wacht. Kies je uitrusting en gebruik dan het verrassingselement om een tactisch voordeel ten opzichte van de vijand te krijgen. Speel nieuwe wapens, missietypen en eigenschappen vrij of duik in "Daily Play" en zie hoe hoog je kunt klimmen op de smerissenranglijst!