Een verscheidenheid aan puzzelmotieven wachten op je!
Dompel jezelf onder in de fantastische wereld van sprookjes. Dit kinderpuzzelspel neemt je mee in een fantastische sprookjeswereld, bestaande uit avonturen, mystieke wezens, draken en wezens, heksen, ridders, eenhoorns en heel veel prinsessen en sprookjes.
U kunt de moeilijkheidsgraad in het spel vrij instellen door het aantal stukjes te selecteren, evenals optionele instellingen zoals rotatie van de puzzelstukken en hulpmotieven.
Dit maakt het gemakkelijk en intuïtief in gebruik en ondersteunt het aanleren van belangrijke motorische vaardigheden bij uw kind!
Het spel stimuleert het logisch denken, de combinatievaardigheden en de hand-oogcoördinatie van kinderen.
En het beste aan het einde: met dit legpuzzelspel voor kinderen hoeven ouders nooit meer te zoeken naar ontbrekende puzzelstukjes in de kinderkamer.