Pretty Girls 2048 Strike
Er is een nieuw en spannend speltype in de populaire Pretty Girls-serie! Pretty Girls 2048 Strike is een schuifpuzzelvechtgame waarin je getallenblokken verschuift en combineert om de schademeter op te laten lopen. Door de blokken tegen vijanden aan te schuiven, verlaag je hun gezondheidspunten. Werk ze zo snel mogelijk van het bord af. Selecteer een personage, zet slimme strategieën in om de overhand te krijgen, je tegenstanders van vijf demonenstammen te elimineren en de overwinning op te eisen!
Naarmate je tegenstanders in Pretty Girls 2048 Strike verslaat, verdien je punten waarmee je nieuwe personages en outfits ontgrendelt. Deze kun je bekijken in de verbeterde Dressing Room en zelfs gebruiken om je eigen diorama's samen te stellen!