Speel biljart of vecht gratis met vrienden in Poolblitz. Drie modi, één spel. Het enige online biljartspel dat je ooit nodig hebt.
Fancy 8 Ball of 9 Ball, een traditionele modus met epische signalen, of de laatste speler die in Poolblitz -strijd staat om de overwinning mee naar huis te nemen, elke bal die je zinkt gaat door naar de tafel van je tegenstander, zakblokkers, chemische aanval en meer vinden het Al in PoolBlitz!
Pool Blitz heeft iets voor elke poolfan. Kies 8-ball voor een authentieke biljartervaring, of blitz-modus voor een snelle biljart slagveld. Kies je modus!
Download PoolBlitz vandaag gratis en geniet van een uniek concept met supergemakkelijke bedieningselementen en leuke en intuïtieve gameplay!
Pronk met je 8-ball-vaardigheden in 1V1-wedstrijden, of ga toernooien in om je tegenstanders weg te vagen en het leaderboard op te gaan. Het is 8-ball precies zoals je altijd al wilde spelen!
Kies maximaal 7 vrienden om tegen te spelen in Poolblitz -toernooien. Heckel je vrienden terwijl je elkaars wedstrijden live specteert!
Speel in realtime op unieke poolblitz -tafels tegen spelers over de hele wereld. Geweldige 3D -afbeeldingen!
Pool Blitz maakt gebruik van solide poolfysica, wat betekent dat je je tegenstanders kunt breken met moordende vaardighedenschoten!
Of je nu een poolpro of een wannabe poolhaai bent, PoolBlitz is het spel voor jou!