Pool Blitz
Download the hottest new pool game for free now, and BLITZ the competition! Play pool or battle with friends for free in Pool Blitz. Three modes, one game. The only online pool game you ever need.
Fancy 8 Ball, or 9 Ball, a traditional mode with epic cues, or be the last player standing in Pool Blitz Battle to take home the win, every ball you sink goes on to your opponent's table, pocket blockers, chemical attack and more find it al in Pool Blitz!
Pool Blitz has something for every pool fan. Choose 8-Ball for an authentic pool experience, or Blitz mode for a fast-paced pool battleground. Pick your mode!
Download Pool Blitz for free today, and enjoy a unique concept with super easy controls, and fun and intuitive gameplay!
Show off your 8-Ball pool skills in 1v1 matches, or enter tournaments to wipe out your opponents and move up the leaderboard. It’s 8-Ball just the way you’ve always wanted to play!
Choose up to 7 friends to play against in Pool Blitz tournaments. Heckle your friends as you spectate each other's matches live!
Play on unique Pool Blitz tables against players around the world in real time. Awesome 3D graphics!
Pool Blitz uses solid pool physics which means you can smash your opponents with killer skill shots!
Whether you’re a pool pro or a wannabe pool shark, Pool Blitz is the game for you!