Perfect Angle
Niets is wat het lijkt! Stel je geest op de proef met meer dan 100 puzzels waarin elke vorm van structuur of logica ontbreekt.
Vind de perfecte hoek waaronder een chaotische compositie zijn ware figuur onthult. Test je visuele capaciteiten door elke keer een grotere uitdaging aan te gaan.