Perfect Angle
Nothing is what it seems! Sharpen your perception by beating over 100 puzzles through scenarios with no apparent structure or logic.
Detect the perfect angle in which a chaotic composition reveals the figure hidden behind a game on perspective. Test your visual acuity by accepting a greater challenge each time.
Enter the mind of the protagonist immersed in a seductive atmosphere. Stunning graphics, original music and captivating sound effects.