De parkeersituatie in de voertuigsimulator vereist dat u de beste rijvaardigheid toont in sturen, accelereren en het vermijden van obstakels om die voertuigen op parkeerplaatsen te laten parkeren. Als bestuurder van de parkeerplaats rijd je met de geweldige auto snel en nauwkeurig om hoeken, obstakels en parkeerterreinen.