Parking Simulator
The parking situation in vehicle simulator will require you to show top driving skills in steering, acceleration and obstacle avoidance to get those vehicles parked in parking places. As the parking lot driver, you will drive the awesome automobile around corners, obstacles, and parking lot borders with speed and accuracy.
Learn how to navigate in realistic parking environment. Steer the vehicle meticulously and catch the bridge in time to lift your car onto the next storey. Use the varying gears and shifts to wiggle into the parking spot. Avoid crashing into barriers and other cars! This is quite the challenge. Follow the checkpoints to find your way ad become parking master!