Spring met je Panda door eindeloze uitdagende levels. Verzamel munten terwijl je hoger springt om power-ups en schattige Panda-personages te verzamelen. Spring op slechteriken of ontwijk ze gewoon als je zo hoog mogelijk komt. Plezier voor het hele gezin!