On Rusty Trails
Jij, een robot met de naam Elvis, leeft in een wereld die altijd wantrouwig staat tegenover uiterlijk - net als zijn vijandige inwoners.
Uitgerust met je Shifty Suit kun je je uiterlijk in luttele seconden veranderen en profiteren van de reactie van de omgeving. Als je je niet aanpast, weigeren platforms te werken, slaan savepunten niet op en worden springkussens dodelijke vallen.