Octodad: Dadliest Catch
Octodad is een game over verwoesting, misleiding en vaderschap. Je bestuurt Octodad, een trendy octopus vermomd als mens. Het leven van Octodad loopt niet echt gesmeerd. Met zijn onhandige tentakels moet hij alledaagse taken onder de knie krijgen en ondertussen zijn achtarmige aard geheim houden voor zijn mensengezin.