Octodad: Dadliest Catch
Octodad is a game about destruction, deception, and fatherhood. The player controls Octodad, a dapper octopus masquerading as a human. Octodad's existence is a struggle, as he must master mundane tasks with his unwieldy tentacles while keeping his cephalopodan nature a secret from his human family.